Utvisninger: Sunde: 0x2 - Djerv: 4x2
Perioder: 5-0/5-2/3-0
Ytterligere statistikk her
Fortsatt fornøyd over gårsdagens kamp mot STIL og turen forøvrig nærmet vi oss med en viss uro Kvernevikshallen for å møte de mannevonde gultrøyene fra Sunde. Ingen av oss kunne faktisk erindre å ha vært i denne hallen før, kanskje vi hadde fortrengt tidligere minner herfra. Jeg er i alle fall på god vei til å glemme dette besøket i den ikke alt for pene hallen. Om SIS Sportsenter var et eventyrslott av en hall rent visuelt, var dette det motsatte. Riktig nok var dekket i denne hallen helt ypperlig og langt bedre enn hos studentene, men på en dag som denne hadde det gjerne vært en fordel for oss å spille på asfalt e.l.
Christian hadde på sedvanligvis reist hjem med morgenflyet, mens Jonas , ja hvor var Jonas ? Vi fant han i alle fall før vi reiste hjem.
Dermed måtte keeper Magnus debutere som utespiller, og gjorde en flott jobb og hadde en enorm innsats som smitter over på oss andre.
Ellers kan man si om kampen at den aldri var spennende, men at perioderesultatet på et tidspunkt var 2-2 i 2.periode. Forøvrig valset Sunde over oss som de ville, og jobbet heller labert hjem igjen. Noe som faktisk gjorde at vi kom til en god del avslutninger på mål, og at kampen faktisk ble litt underholdende. I tillegg var Daniel livsfarlig på alle frislagene våre hvor skuddet hver gang traff, enten keepers hjelm eller tverligger (bortsett fra den ene gangen ballen faktisk gikk i mål), til stor latter og glede på Djervs benk.
Til slutt vil jeg påpeke at vi gjorde vårt ytterste med innsats for å begrense tapet for å gjøre vårt i kampen om seriemesterskapet.
| Copyleft © Djerv innebandy 2006 |
|
|